Ta książka nie rozwiąże za Ciebie żadnych problemów. Ta książka nie zawiera recept ze 100% gwarancją powodzenia, ta książka w ogóle nie daje Ci żadnych gwarancji.
Ta książka daje Ci wiedzę, bezcenne know-haw.
Ta książka podpowie Ci: jak w praktyce być lepszym od konkurencji.
Z tej książki dowiesz się: jak robić skutecznie hotelowy marketing, jak pozyskiwać i utrzymać klientów.
Czy i jak będziesz potrafił z tej wiedzy skorzystać to zależy już tylko od Ciebie.
Jeżeli jesteś hotelarzem - ta wiedza przyda Ci się w pracy, nawet jeżeli bezpośrednio nie odpowiadasz za 'marketing'.
Jeśli jesteś uczniem lub studentem - naucz się tego, jak być skutecznym.
Kontakt
W sprawie zakupu książki:
info@marketingwhotelarstwie.pl
Kontakt z autorem:
jp@instytuthotelarstwa.pl
tel. 606 207 270
www.jacekpiasta.pl
www.doradztwohotelarskie.pl
www.e-hotelarstwo.com
Marketing usług hotelarskich to wcale nie banery i reklamy w sieci czy mediach społecznościowych. Marketing decyduje o sukcesie lub porażce każdego przedsiębiorstwa hotelowego.
Zaczyna się od badań, przez 'produkt' hotelu którzy tworzą ludzie, i sprzedają również ludzie. Marketing hotelu 'robią' wszyscy w hotelu swoją codzienną pracą. To fakt.
Ale największa odpowiedzialność spoczywa na zespole odpowiedzialnym bezpośrednio za marketing i sprzedaż.
Jak mówi autor podręcznika:
'Nie sztuką jest wydawać pieniądze na obecność w internecie, na promocję i reklamy - to najłatwiejsze.
Trudniej znać swoich klientów, odpowiadać na ich potrzeby i podążać za ich preferencjami. Mieć dobry produkt, stałą - dobrą jakość i atmosferę w hotelu, nieodmiennie sprawiającą, że goście wracają i wciąż rośnie ich liczba.
To jest prawdziwy marketing.'
To prawda.
Marketing usług hotelarskich opisany w sposób przystępny, praktyczny i bogato ilustrowany przykładami z praktyki
- to trafny opis książki. Książki - podręcznika, który kupić można praktycznie wyłącznie za pośrednictwem tej strony.
Recenzent o podręczniku
Prof. dr hab. Anna Konieczna-Domańska, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Turystyki
'Jest to pierwsze i jedyne od wielu lat kompleksowe spojrzenie na tematykę marketingu i sprzedaży we współczesnym hotelarstwie. Napisany dobrym językiem podręcznik na 400 stronach przystępnie prezentuje kolejne treści, ilustrując teorię mnóstwem przykładów z życia.
Trzeba odnotować, że książkę czyta się jak ciekawy wykład - co jest rzadkością wśród polskich podręczników, napisanych zwykle dętym i zniechęcającym do lektury językiem. Dodatkowo, przykłady pozwalają łatwiej zrozumieć sens nie zawsze łatwej teorii.
Kolejnym wartym odnotowania faktem jest, że to jedyny na polskim rynku wydawniczym podręcznik, który nie koncentruje się na samym marketingu ale pokazuje go w kontekście organizacji hotelu, procesów decyzji strategicznych, planowania i zarządzania operacyjnego. Kładzie też nacisk także na aspekt ludzki hotelarstwa, poświęcając miejsce pracownikom, budowaniu zespołu, kierownikom i klientom - w budowaniu marketingu hotelu i skutecznej komunikacji. Jako jedyny nazywa i opisuje takie zjawiska jak gościnność, czy jakość i jej certyfikacja. W efekcie, lektura podręcznika pozwala lepiej zrozumieć hotelarstwo."
Zapraszamy do zakupu książki. 'Pozwala lepiej zrozumieć hotelarstwo'